خوشا آنانكه با عزت زگيتي ****بساط خويش برچيدند و رفتند
خوشا آنانكه بر اين عرصه خاك **چو خورشيدي درخشيدند و رفتند
جمعه ۱۴/۱۰/۱۳۸۶انساني چشم از جهان فرو بست كه عمري را در راه خدمت به دين و هدايت مردم سپري نمود.مردي كه چند صباحي را بيشتر در مكتب خانه نگذرانده بود ولي پله هاي ترقي معنويت را با سرعت تمام پيموده و به رشد و كمال رسيده بود. تواضع ، اخلاص، ساده زيستي، عطوفت و مهرباني از صفات بارز او به حساب مي آمد. . آري حاج احمد اتقائي روحاني محلي اي بود كه چهل سال خدمت صادقانه او را مردم مزار، درزاب، نيان، مطراباد و صلح اباد هيچ وقت از ياد نخواهند برد و تلاش هاي ارزنده اوهيچوقت فراموش نخواهد شد. صداي دلگرم او براي هميشه در گوش ها طنين انداز و ياد و خاطره او جاودانه خواهد بود.
خدايش بيامرزد
ما را در سایت بام کویر "درزاب" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102