سلام بر وبلاگ عزیز بام کویر
هر چند دیگر دموده شدی و کسی مطالب تو را نمی خواند ولی خواستم در روزهای پایانی سال 1397 بهت یک خبر خوش بدم و آن اینکه:
امسال الحمدلله سال خیلی خوبی برای بام کویر بود و از لحاظ بارندگی شاید در 10 سال گذشته بهترین سال را به خود دیده. قطعا می دانم کوهها و بیابانهای درزاب امسال سرسبز و زیبا خواهند شد و مردم بعد از سالها لذت خواهند برد. امیدوارم همیشه سربلند و آباد باشی بام کویر.
به امید دیدار
بام کویر "درزاب"...ما را در سایت بام کویر "درزاب" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107