انا انزلناه في ليلة القدرو ما ادريك ما ليلة القدر
ضمن عرض تسليت بمناسبت ضربت خوردن و شهادت مولي الموحدين امير مومنين امام علي عليه السلام، فرا رسيدن شبهاي قدر را گرامي داشته و از خداوند متعال ظهور حضرت ولي عصر (عج)، سربلندي مسلمانان و شيعيان جهان، نابودي ستمكاران و بخصوص داعش ملعون را از خداوند متعال خواستاريم.
شب قدر شب تعيين سرنوشت يكسال اينده انسان است. از خداوند باريتعالي خواستاريم كه به حق اين شبهاي عزيز و به ابروي چهارده معصوم همه ما را عاقبت بخير بگرداند و خير دنيا و آخرت به همه ما عطا بفرمايد.
در اين ايام و شبهاي عزيز بالاخص هنگام قرآن به سر و ذكر و عبادت، ديگران را نيز از دعاي خير فراموش نكنيم. براي رفتگان و كسانيكه سالهاي قبل در بين ما بودند طلب آمرزش كنيم و از خداوند شفاي مريضها، سلامتي يكديگر، هدايت جوانان، فراهم شدن زمينه ازدواج آنان، موفقيت در كار و تحصيل، عطاي فرزند صالح به كسانيكه سالهامنتظر فرزندند، و برآورده شدن تمام حاجات مادي و معنوي همه عزيزان را با حال خشوع و خضوع خواستار باشيم.
خدايا آنچه را به خوبان بندگانت داده و مي دهي و به صلاح و مصلحت ماست، به ما عطا بفرما.و انچه را از آنها دور مي داري، از ما دور بفرما.التماس دعا
بام کویر "درزاب"...ما را در سایت بام کویر "درزاب" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199